UKHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sözleşmenizi yenileyini ve 4000 TL^'yi kabul ediniz. Bakamyınız burada şu kadar zam yok mahkemeye ver birşey olmaz dediklerine.
Mahkeme en az 1 yıl sürüyor sen ev kirasını ödüyorsun ama onlarca örnek mevcut civar binada oturanların kiraları 2 -3 katyı olduğunuda kanıtlarsa mahkeme ev sahibini haklı bulur ve sendne geçmiş dönemim ödemelerin ibile talep edebilir.

Kısacası anlatacak olursa bence sus ve kabul et hocam. Whatsapp veya mesaj üzeridnen 1 yıl boyunca zam yapmayacağını söylüyorsunuz elinizde kanıt oluyor kafanızda rahat bir şekilde evde oturursunuz hocam.
4K kabul edip yeniden sözleşme yapınız.
Hocam adam uyanık kendini düşünerek konuşuyor. 4.000TL için sözleşme yapmayacağını, 6.000TL'den sözleşme yapabiliriz dedi.