Ne yapalım hocam sokaklarda mı kalalım? İnsanlığın en temel hakkı barınmadır. Yıldan yıla zam yapan ev sahibi yılda iki kere zam yapmaya çalışıyor. Bir öğrenci olarak şahsen 4.000TL benim için şuanda para sizin için öyle olmayabilir ama. Kimse sormuyor ödeyebilecek misin diye.
Hocam şunu artık anlasanız iyi edersiniz. Barınma hakkınızı devletten talep edin ev sahibinden değil. Öğrenci iseniz yurtta kalın o zaman zorlanmayın. Girin bir otele ve '' Barınma hakkım '' diyerek bir odaya kendinizi kapatın o zaman ? Rabbim kimseyi zora sokmasın ama şu mantık cidden beni delirtecek duruma getirdi. Fark edersiniz ki barınma sorununu yaratanlar sorumluluğu almak yerine zam ve enflasyon oranları ile oynayıp Kiracı ve Sahibini birbirine kırdırıyor. Ama neden bu durumdayız diye soran yok ? Allah yardımcınız olsun ama özür dileyerek söylüyorum ki sizde durumu abartıyorsunuz.