ev sahiplerinin de artık hakkı yenmiyor mu ? cidden 1000 2000 4000 diyorsunuz ? bence çok makul davranmış üstelik 5 sene dolmuş ve sıfırdan istediği tutarı belirlemeye sahiptir. isterse 10 bin der ve sizi çıkmaya zorlayabilirdi. belli ki insaflı davranmış.
Ne yapalım hocam sokaklarda mı kalalım? İnsanlığın en temel hakkı barınmadır. Yıldan yıla zam yapan ev sahibi yılda iki kere zam yapmaya çalışıyor. Bir öğrenci olarak şahsen 4.000TL benim için şuanda para sizin için öyle olmayabilir ama. Kimse sormuyor ödeyebilecek misin diye.