• 21-06-2023, 18:42:36
    #37
    leventkartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir devlet hastanesinde sünnet girişi için 100 kişi alacaklar bende iki hafta sıra bulamadım o gün hastanede geceledim sabah 5 te poliklinik önünde 4 - 5 kişi varız neyse sabah sıra alıyoruz ben 3. kişiyim normalde bir baktım bana 32. sıra vermiş hayırdır dediğimde cevap yok sonradan herkes itiraz edince anlaşıldı eşi dostu akrabası kardeşi kim var ise torpil ile sıra vermişler anlayacağınız bu dönemde işini hakkıyla yapan devlet memuru yoktur .!!
    Genel konuşam dostum sen kimsin de benim yaptığım işimi hakkıyla yapmadığımı savunuyorsun
  • 21-06-2023, 19:39:53
    #38
    abdlkrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendini genç ve zeki görüyorsun ya da ben öyle anladım ama memurların sadece şu pc başında oturanlardan olmadığını bilemiyorsun. Şimdi 10 da 2 si tek işini hakediyor diyorsun burda diğer tüm memurlara iftira atıyorsun . Bu senin dediğin memur kesmi memurların sadece 10 da 1 i oluştururken sen kalkıp diyorsun ki sadece 10 da 2 si parasını hakkediyor.
    Polisi
    Öğretmeni
    Hemşiresi
    Sağlıkçıları vb dünya kadar insan memur. Ben kendi mesleğim olan hemşirelik olarak işimin kat kat fazlasını yerine getirirken nasıl oluyorda işini hakkıyla yapanlar sadece 10 da 2 ?
    Hocam benım değinmek istediğim nokta bilgisiz yaşlı insanlar, o kategori üzerinden genelleme yaptım oran verdim.

    Ek : Ha bu arada polisi öğretmeni hemşiresinde bile yatan var. Sağlık anımı anlatayım diş için hastaneye gittim röntgen çekineceğim kadın bana geç otur diyor. Hitap şekline bakın .d Polislerimize bakıyorum polis dediğin fit olur dmi , sporcu olur. Yarısında 50kg göbek .d Yapmayın hocam kurban olayım...
  • 21-06-2023, 20:21:27
    #39
    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu açan arkadaş derdini gayet net anlatmış aslında işini illa ki iyi yapanlar var ama çoğunluğu sıkıntılı diyor ki burada memur olanlar dışında buna katılmayacak olanda yoktur sanırım ayrıca ne alaka devlet = memur hükümet ile devleti bir tutanlar bitti bir de memurlar mı başladı. Öyle bir dünya yok devlet = memur diye bir şey de yok. Her zaman söylediğim bir laf vardır tekrar edeyim şu an Türkiye'deki devlet memuru sayısını polis ve askeri hariç tutarak yüzde 90 aşağıya çekin işlerde hiçbir aksama olmayacaktır bunu da bir çok memur arkadaşı olan , devlet dairelerinde sürekli işi olan ve buralardan çıkmayan birisi olarak söylüyorum. Ülkede aşırı derecede memur fazlalığı var olay bu kadar net. İşinize gelmeyen her mesajı yaptığınız gibi bunu da report edebilirsiniz. İyi günler dilerim.
    Konuyu açan arkadaş ve sizin yaptığınızın öncelikle suç teşkil ettiğini söylemek istiyorum. Herhangi bir topluluğa karşı bu şekilde karalama politikası uygulayamazsınız. Hangi grup olursa olsun ister işçi ister memur ister kadın kim olursa olsun.. Bakın değinmek istediğim nokta bu forumda üst üste memurların nerdeyse tamamı için yanlış algılar oluşturulmaya çalışılıyor. Bunları yapanlar hep memur ve bilim düşmanı kesim.

    Memurlara ne hak verilmişse verilmiştir bu beni, sizi ilgilendirmez. Sizi ilgilendiren ekonomi ne yönde gidiyor nasıl daha iyi para kazanabilirim olmalı. Başkasının kötülüğünü istemek sadece aciz ve zavallı insanların işidir.

    Bir memurun hatasını görmüşseniz şikayet edin kardeşim gelip burda ağlamayın. Burası ağlama duvarı değil kimseyi karalayamazsınız.

    657 Sayılı kanuna tabi olan herkes devlet memurudur. Devletin memurlarına iftira atmakta bir suç teşkil eder. Memurların büyük bir kesimine iftira atılıyor bir TC vatandaşı olarak bu saçmalığa karşı çıkıyorum.
  • 21-06-2023, 20:28:48
    #40
    adampation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benım değinmek istediğim nokta bilgisiz yaşlı insanlar, o kategori üzerinden genelleme yaptım oran verdim.

    Ek : Ha bu arada polisi öğretmeni hemşiresinde bile yatan var. Sağlık anımı anlatayım diş için hastaneye gittim röntgen çekineceğim kadın bana geç otur diyor. Hitap şekline bakın .d Polislerimize bakıyorum polis dediğin fit olur dmi , sporcu olur. Yarısında 50kg göbek .d Yapmayın hocam kurban olayım...
    Hangi kanunda polisin fit olması gerektiği yazıyor ya.
    Ve insanlar yatıyor diyorsunuz. 2 saat işimi yapıp gelip 20 dk oturunca yatıyor oluyor
  • 21-06-2023, 20:32:16
    #41
    uzmanforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu açan arkadaş ve sizin yaptığınızın öncelikle suç teşkil ettiğini söylemek istiyorum. Herhangi bir topluluğa karşı bu şekilde karalama politikası uygulayamazsınız. Hangi grup olursa olsun ister işçi ister memur ister kadın kim olursa olsun.. Bakın değinmek istediğim nokta bu forumda üst üste memurların nerdeyse tamamı için yanlış algılar oluşturulmaya çalışılıyor. Bunları yapanlar hep memur ve bilim düşmanı kesim.

    Memurlara ne hak verilmişse verilmiştir bu beni, sizi ilgilendirmez. Sizi ilgilendiren ekonomi ne yönde gidiyor nasıl daha iyi para kazanabilirim olmalı. Başkasının kötülüğünü istemek sadece aciz ve zavallı insanların işidir.

    Bir memurun hatasını görmüşseniz şikayet edin kardeşim gelip burda ağlamayın. Burası ağlama duvarı değil kimseyi karalayamazsınız.

    657 Sayılı kanuna tabi olan herkes devlet memurudur. Devletin memurlarına iftira atmakta bir suç teşkil eder. Memurların büyük bir kesimine iftira atılıyor bir TC vatandaşı olarak bu saçmalığa karşı çıkıyorum.
    Suç olan tam olarak nedir gözümüz ile gördüğümüz şeyleri dile getirmek mi ortada bir iftira yok arkadaş devletteki bütün memurlar dememiş çoğunluğu öyle demiş ki yoldan 1000 kişi çevirin bunun en az 900 tanesi bizi onaylayacaktır suç ise ülkenin yüzde 90'ı suç işliyor demek ki.

    Kimse burada memurlara verilen haklara bir şey demedi onu siz öyle algılamak istediğiniz için anlamışsınız kimse neden memurlar hafta sonu tatil yapıyor ya da neden öğlen 1 saat molaya çıkıyor demedi işlerini düzgün yapan memur bir elim parmaklarını geçmez dedi.

    Şükür şu an kral memurum diyen de çok daha iyi bir işim ve gelirim var isterseniz 50 bin alın o sizin probleminiz benim değil ben kendi halimden memnunum. Memnun olmayan da kendi düşünsün bu benim problemim değil.

    Yukarıda da söylediğim gibi ortada iftira olmadığı için iftira suçu da oluşmaz bu nedenle suç teşkil eden bir durum da yok. Büyük kesimine iftira atılıyor demişsiniz yani diyorsunuz ki gözünüz ile gördüğünüze değil bana inanın. İnsanların gördüğünü söylemesi iftira ve suç değildir bunu kabullenmeniz gerekiyor öncelikle hepsini geçtim siz işinizi layıkıyla yapıyorsanız ve o azınlık grup içerisinde olduğunuza canı gönülden inanıyorsunuz neden bu mesajlardan gocundunuz.
  • 21-06-2023, 20:38:09
    #42
    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suç olan tam olarak nedir gözümüz ile gördüğümüz şeyleri dile getirmek mi ortada bir iftira yok arkadaş devletteki bütün memurlar dememiş çoğunluğu öyle demiş ki yoldan 1000 kişi çevirin bunun en az 900 tanesi bizi onaylayacaktır suç ise ülkenin yüzde 90'ı suç işliyor demek ki.

    Kimse burada memurlara verilen haklara bir şey demedi onu siz öyle algılamak istediğiniz için anlamışsınız kimse neden memurlar hafta sonu tatil yapıyor ya da neden öğlen 1 saat molaya çıkıyor demedi işlerini düzgün yapan memur bir elim parmaklarını geçmez dedi.

    Şükür şu an kral memurum diyen de çok daha iyi bir işim ve gelirim var isterseniz 50 bin alın o sizin probleminiz benim değil ben kendi halimden memnunum. Memnun olmayan da kendi düşünsün bu benim problemim değil.

    Yukarıda da söylediğim gibi ortada iftira olmadığı için iftira suçu da oluşmaz bu nedenle suç teşkil eden bir durum da yok. Büyük kesimine iftira atılıyor demişsiniz yani diyorsunuz ki gözünüz ile gördüğünüze değil bana inanın. İnsanların gördüğünü söylemesi iftira ve suç değildir bunu kabullenmeniz gerekiyor öncelikle hepsini geçtim siz işinizi layıkıyla yapıyorsanız ve o azınlık grup içerisinde olduğunuza canı gönülden inanıyorsunuz neden bu mesajlardan gocundunuz.
    Beyefendi birincisi ben memur değilim ikincisi kim olursa olsun eğer bir topluluğa karşı haksız bir şekilde ithamlarda bulunuluyorsa ben eleştirimi yaparım. Bakıyorum son bir kaç aydır hep memurlara oynanıyor. Hayır yani memur tanıdığım ve bir sürü akrabam var ben şuana kadar hiç memurlarla alakalı sıkıntılı bir durum görmedim. Toplumda ki ekonomik bunalımın acısı memurdan çıkarmak isteyenlerden tutun doktor dövmeyi, memurlara hakaret etmeyi bir hak olarak gören bir zihniyet var şuan ve bunların ekmeğine bal döküyorsunuz.

    Çürük memurları Allah bildiği gibi yapsın ama genelleme yapmak bu forumda ki aklı selim insanlara yakışmıyor. Kim olursa olsun haksızın karşısında durmayı öğretti başkomutan..
  • 21-06-2023, 20:41:34
    #43
    uzmanforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyefendi birincisi ben memur değilim ikincisi kim olursa olsun eğer bir topluluğa karşı haksız bir şekilde ithamlarda bulunuluyorsa ben eleştirimi yaparım. Bakıyorum son bir kaç aydır hep memurlara oynanıyor. Hayır yani memur tanıdığım ve bir sürü akrabam var ben şuana kadar hiç memurlarla alakalı sıkıntılı bir durum görmedim. Toplumda ki ekonomik bunalımın acısı memurdan çıkarmak isteyenlerden tutun doktor dövmeyi, memurlara hakaret etmeyi bir hak olarak gören bir zihniyet var şuan ve bunların ekmeğine bal döküyorsunuz.

    Çürük memurları Allah bildiği gibi yapsın ama genelleme yapmak bu forumda ki aklı selim insanlara yakışmıyor. Kim olursa olsun haksızın karşısında durmayı öğretti başkomutan..
    Bu yazdıklarımdan doktor dövenlere ya da memura hakaret edenlere destek olduğum anlamını nasıl çıkardınız gerçekten merak ettim. Bakın özetle söylemek istediklerimi tekrar edeyim gözlerim ile gördüklerim ve çevremde bana hak verecek yorumlara bakarak diyorum ki memurların çoğu salla başı al maaşı modunda iş güç ile alakaları yok diyorum ki bunu diyen çok memur arkadaşım var adamlar kendileri diyor kahve içmeye çıktık 1 saat sonra geldik akşam mesai bitmeden yarım saat önce aşağıya servise indik vs diye kendi ağızları ile söylüyorlar. Kimse tamamı öyle demiyor ama çoğunluğu öyle bu da genel olarak herkes tarafından dile getirilen bir durum. Bunu anlamak bu kadar zor olmamalı. Yani benim dediklerimi genelde herkes onaylıyor ama siz diyorsunuz ki yok öyle bir şey peki o zaman.
  • 21-06-2023, 20:50:15
    #44
    ademsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yazdıklarımdan doktor dövenlere ya da memura hakaret edenlere destek olduğum anlamını nasıl çıkardınız gerçekten merak ettim. Bakın özetle söylemek istediklerimi tekrar edeyim gözlerim ile gördüklerim ve çevremde bana hak verecek yorumlara bakarak diyorum ki memurların çoğu salla başı al maaşı modunda iş güç ile alakaları yok diyorum ki bunu diyen çok memur arkadaşım var adamlar kendileri diyor kahve içmeye çıktık 1 saat sonra geldik akşam mesai bitmeden yarım saat önce aşağıya servise indik vs diye kendi ağızları ile söylüyorlar. Kimse tamamı öyle demiyor ama çoğunluğu öyle bu da genel olarak herkes tarafından dile getirilen bir durum. Bunu anlamak bu kadar zor olmamalı. Yani benim dediklerimi genelde herkes onaylıyor ama siz diyorsunuz ki yok öyle bir şey peki o zaman.
    Bakın ben genelleme yapılmasından rahatsız duyduğumu söyledim. Bir sürü memur tanıdığım var ve bu konu beni çok ciddi anlamda rahatsız ediyor. Polisinden tut, sağlıkçısına, idare memurundan tut gardiyanına kadar bir sürü tanıdığım ve akraba olan insanlar var hiçbiri de yan gelip yatmıyor öyle dediğiniz gibi. Çevrenizde ki memurlar nasıl salla başı al maaşı yapıyor anlamıyorum. Birkaç hadsiz insan yüzünden genelleme yapmak doğru değildir.

    İftira atmak yerine neden bir şikayette bulunmuyorsunuz onu anlamış değilim. Her neyse uzatmaya gerek yok hocam insan kendine yakışanı yapar.
  • 21-06-2023, 20:53:03
    #45
    uzmanforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakın ben genelleme yapılmasından rahatsız duyduğumu söyledim. Bir sürü memur tanıdığım var ve bu konu beni çok ciddi anlamda rahatsız ediyor. Polisinden tut, sağlıkçısına, idare memurundan tut gardiyanına kadar bir sürü tanıdığım ve akraba olan insanlar var hiçbiri de yan gelip yatmıyor öyle dediğiniz gibi. Çevrenizde ki memurlar nasıl salla başı al maaşı yapıyor anlamıyorum. Birkaç hadsiz insan yüzünden genelleme yapmak doğru değildir.

    İftira atmak yerine neden bir şikayette bulunmuyorsunuz onu anlamış değilim. Her neyse uzatmaya gerek yok hocam insan kendine yakışanı yapar.
    Hocam şu konuda anlaşamıyoruz sanırım sizinle herkesin aynı olmadığı konusunda ikimiz de hemfikiriz özellikle ilk mesajımda kolluk kuvvetlerini hariç tuttuğumu zaten belirttim. Ancak sizin kabul etmediğiniz kısım şu yan gelip yatan memur oranı sizin düşündüğünüzden çok daha fazla yani azınlık değil çoğunluk olan grup yan gelip yatanlar. Emin olun çevresinin büyük kısmı memur ve sürekli devlet dairelerinde işi olup oralardan çıkmayan birisi olarak yazıyorum bunu.