Kendini genç ve zeki görüyorsun ya da ben öyle anladım ama memurların sadece şu pc başında oturanlardan olmadığını bilemiyorsun. Şimdi 10 da 2 si tek işini hakediyor diyorsun burda diğer tüm memurlara iftira atıyorsun . Bu senin dediğin memur kesmi memurların sadece 10 da 1 i oluştururken sen kalkıp diyorsun ki sadece 10 da 2 si parasını hakkediyor.
Polisi
Öğretmeni
Hemşiresi
Sağlıkçıları vb dünya kadar insan memur. Ben kendi mesleğim olan hemşirelik olarak işimin kat kat fazlasını yerine getirirken nasıl oluyorda işini hakkıyla yapanlar sadece 10 da 2 ?
Hocam benım değinmek istediğim nokta bilgisiz yaşlı insanlar, o kategori üzerinden genelleme yaptım oran verdim.
Ek : Ha bu arada polisi öğretmeni hemşiresinde bile yatan var. Sağlık anımı anlatayım diş için hastaneye gittim röntgen çekineceğim kadın bana geç otur diyor. Hitap şekline bakın .d Polislerimize bakıyorum polis dediğin fit olur dmi , sporcu olur. Yarısında 50kg göbek .d Yapmayın hocam kurban olayım...