• 06-06-2023, 22:01:58
    #10
    Platin üye
    SociAdwer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar

    İnstagram, Twitter ve Facebook gibi mizahi paylaşım veya eğlence platformu değildir. Tabi ara ara eğlendiğimiz konular mevcut fakat asıl amaç ticarettir.

    Buranın pek size göre olmadığı düşünüyorum.
    Hocam öyle demeyin. Üye olur olmaz sevgilisiyle ticaret bile yapmış arkadaşımız.
  • 06-06-2023, 22:05:06
    #11
    Size haksız yere trade veren arkadaşınıza sorsanıza neden milletin iyi niyetini sömürmeyi deniyorsunuz?
  • 06-06-2023, 22:09:16
    #12
    EmreBudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size haksız yere trade veren arkadaşınıza sorsanıza neden milletin iyi niyetini sömürmeyi deniyorsunuz?
    senin kafan mı güzel ? Kendisi Benim kadar ticaret yapmaya gelmedi İnsanlarla haşır neşir olmaya da gelmedi Sadece benim Satışlarımı takip etmesini söylediğim için geldi benim tarafımdan1 ticaret puanı olsa nolur olmasa nolur ?
  • 06-06-2023, 22:10:21
    #13
    BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin kafan mı güzel ? Kendisi Benim kadar ticaret yapmaya gelmedi İnsanlarla haşır neşir olmaya da gelmedi Sadece benim Satışlarımı takip etmesini söylediğim için geldi benim tarafımdan1 ticaret puanı olsa nolur olmasa nolur ?
    Bu da haksız trade'nin farklı bir savunma dili olsa gerek...
  • 06-06-2023, 22:10:30
    #14
    oo kawga başlamış
  • 06-06-2023, 22:12:47
    #15
    EmreBudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu da haksız trade'nin farklı bir savunma dili olsa gerek...
    Kardeşim ortada haksız ticaret yok kendisi satış yapmaya veya hizmet almaya gelmedi profili 1 ticaret olarak kalacak zaten Oda şans getirmesi için verdim çok boş yapıyorsun ayrıca kendisiyle bile ticaretim oldu
  • 06-06-2023, 22:14:49
    #16
    BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim ortada haksız ticaret yok kendisi satış yapmaya veya hizmet almaya gelmedi profili 1 ticaret olarak kalacak zaten Oda şans getirmesi için verdim çok boş yapıyorsun
    1- kardeş değiliz.
    2- bana açıklama yapmana gerek yok
    3- kafan mı güzel filan gibi imada bulunmasan zaten böyle bir yorum bile yapmayacaktım zaten yazacağımı yazdık
    4- bir referans vereceğim biri var sen bu işten anlıyorsun mutlu olması lazım trade vereceksen kodu yollayım ona da .

    Kolay gelsin
  • 06-06-2023, 22:16:58
    #17
    EmreBudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- kardeş değiliz.
    2- bana açıklama yapmana gerek yok
    3- kafan mı güzel filan gibi imada bulunmasan zaten böyle bir yorum bile yapmayacaktım zaten yazacağımı yazdık
    4- bir referans vereceğim biri var sen bu işten anlıyorsun mutlu olması lazım trade vereceksen kodu yollayım ona da .

    Kolay gelsin
    Hala mutlu olması için verdin diyorsun Kendisi ile bir arkadaş gibi ticaretimde oldu diyorum dekont da var ortada hala kendini savunuyorsun İlgiye mutluluğa ihtiyacın çok varsa Gel benden birşey satın al puan atıyım sana
  • 06-06-2023, 22:17:28
    #18
    Platin üye
    BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin kafan mı güzel ? Kendisi Benim kadar ticaret yapmaya gelmedi İnsanlarla haşır neşir olmaya da gelmedi Sadece benim Satışlarımı takip etmesini söylediğim için geldi benim tarafımdan1 ticaret puanı olsa nolur olmasa nolur ?
    Yine de +trade geçmeniz hoş olmamış. Muhtemelen bu kadar alengirli bir tartışma döndükten sonra yönetim sizden +50 TL üzeri ticaret dekontunu isteyebilir. Sadece davetiye atıp geçseydiniz kız arkadaşınıza, bu daha uygun olabilirdi. Trade sistemi bir ciddiyet gerektirir. Oyuncak değildir. O zaman ben de kadın arkadaşlarıma her ay davetiye atıp 1-2 1-2 trade çakayım geçeyim bu doğru mu? Trade başlığına yazdığın yazıdan fake trade olduğu çok belli oluyor. Forumu bu kadar müdavim kullanan ve 91 ticaret puanı bulunan hatta +100 olabilmek için, 50 TL ve üzeri alımlar yapacağına dair konu açan +10 trade lazım diye bu işin ciddiyetini de bilebilecek kadar forumu bilen, senin gibi birine yakıştıramadım.