BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
senin kafan mı güzel ? Kendisi Benim kadar ticaret yapmaya gelmedi İnsanlarla haşır neşir olmaya da gelmedi Sadece benim Satışlarımı takip etmesini söylediğim için geldi benim tarafımdan1 ticaret puanı olsa nolur olmasa nolur ?
Yine de +trade geçmeniz hoş olmamış. Muhtemelen bu kadar alengirli bir tartışma döndükten sonra yönetim sizden +50 TL üzeri ticaret dekontunu isteyebilir. Sadece davetiye atıp geçseydiniz kız arkadaşınıza, bu daha uygun olabilirdi. Trade sistemi bir ciddiyet gerektirir. Oyuncak değildir. O zaman ben de kadın arkadaşlarıma her ay davetiye atıp 1-2 1-2 trade çakayım geçeyim bu doğru mu? Trade başlığına yazdığın yazıdan fake trade olduğu çok belli oluyor. Forumu bu kadar müdavim kullanan ve 91 ticaret puanı bulunan hatta +100 olabilmek için, 50 TL ve üzeri alımlar yapacağına dair konu açan +10 trade lazım diye bu işin ciddiyetini de bilebilecek kadar forumu bilen, senin gibi birine yakıştıramadım.