EmreBudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1- kardeş değiliz.
2- bana açıklama yapmana gerek yok
3- kafan mı güzel filan gibi imada bulunmasan zaten böyle bir yorum bile yapmayacaktım zaten yazacağımı yazdık
4- bir referans vereceğim biri var sen bu işten anlıyorsun mutlu olması lazım trade vereceksen kodu yollayım ona da .

Kolay gelsin
Hala mutlu olması için verdin diyorsun Kendisi ile bir arkadaş gibi ticaretimde oldu diyorum dekont da var ortada hala kendini savunuyorsun İlgiye mutluluğa ihtiyacın çok varsa Gel benden birşey satın al puan atıyım sana