BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
senin kafan mı güzel ? Kendisi Benim kadar ticaret yapmaya gelmedi İnsanlarla haşır neşir olmaya da gelmedi Sadece benim Satışlarımı takip etmesini söylediğim için geldi benim tarafımdan1 ticaret puanı olsa nolur olmasa nolur ?
Bu da haksız trade'nin farklı bir savunma dili olsa gerek...