Runaway adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10'da yeniyim nasıl bir platform
25
●1.620
- 06-06-2023, 22:21:07Zaten fazlası ile dekont var olmasa göndermezdim merak etmeyin yönetime de dekont iletebilirim
- 06-06-2023, 22:24:33Trade, forum içi yapılan ticaretlerde kullanılır. Kız arkadaşım var, borç aldım, borç verdim, bir ödemesini yaptım veya ödememi yaptı foruma da davetiye göndereyim, +trade geçeyim şeklinde bir mentalite kabul edilemez. Sizin o kullandığınız ticaret puanına yazdığınız açıklama stili direkt fake trade ve kusura bakmayın ama artistik bir gövde gösterisinden ibarettir. Burası da aşk forumu değil. Bunun kabul göreceğini sanmıyorum.BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tekrarlıyorum, normal bir şekilde davetiye atıp ve kız arkadaşınız bu konuyu açmış olsa sorun değildi. Ben de bu kadar ciddiye alıp yazmazdım hatta konuya 2. mesajımda işi şakaya vurup sadece trade'i reportlamış geçmiştim ama başka bir arkadaşla bu yaptığınızı savunur üslupta, sanki burada bir kural ihlali yokmuş gibi yazıştığınızı görünce müdahil olmak istedim. Dediğim gibi ticaret puanı sevgiliye hava atmak için kullanılamaz. Her ne kadar sizin savunmanıza göre, kız arkadaşınız forumda ticaret yapmayacak dahi olsa orası 1 değil 0 olarak kalacak. Sizin bu suistimalinize göz yumulursa, herkes her şeyi yapar.
P.S.: Nitekim, fake ticaret puanı silinmiş. Dekont istemeye bile lüzum görmemişler.
İyi forumlar.
- 06-06-2023, 22:28:50Bu tarz 1 2 yorum gelince zaten kendi trademi bende direk raporlamıştım kötü bi amaçla açılmış birşey de zaten değildi kendisinin üyeliğini de sildirdim özelden küfür edenler olmuş çok fazla yobaz varRunaway adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2023, 22:31:10Özelden küfür eden olduysa üyelik sildirmeyeceksin dostum, o tıyneti bozuğu şikayet edip önce forumdan banlatacaksın güzelce. Sonra yengemiz alacak eline kağıt kalemi, dolduracak basit bir şikayet dilekçesi verecek savcılığa. Gerisini Türk adaleti halledecek.BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim karşı olduğum üyelik, konunun açılması değildi. Ben sadece haksız trade'i savunman noktasında dahil oldum konuya, yobazlık karşısında elbette ki her duyarlı insan gibi ben de senin yanındayım, tabii ki bu doğruysa. Ama dediğim gibi alınacak aksiyon noktasında yanlış adım atıyorsunuz, varsa öyle bir şey gereğini yapacaksınız ki o insan müsveddeleri de aklını başına devşirecek. - 06-06-2023, 22:35:09teşekkür ediyorum Ticaret puanım silindi Herkes senin gibi güzel doğru şekilde belirtse kavgada çıkmaz ama bazı insanlar işte..Runaway adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2023, 22:38:00Bir şeyi doğru üslupla söylemek kadar, insanın hatasını kabul edebilmesi de erdemdir. Ben de sana teşekkür ederim.BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada küfür konusunda ciddiyim. Savcılık aşamasında ihtiyacınız yok ancak yengemiz Aksaray'da ise Ankara, Çukurambar üzerinde hukuk bürosu sahibi tanıdığım kadına şiddet, hakaret, tehdit gibi ceza davalarıyla da memnuniyetle ilgilenen bir kadın avukat arkadaşım var, şikayetçi olmak isterseniz bir PM kadar yakınım. İletişim bilgilerini veririm. Verir bir vekalet, sonra uzlaştırma aşamasında bak o üye nasıl yalvarıyor uzlaşalım diye. Bu işler klavye spartaküslüğüyle olmaz, şakaya gelmez. Hassas olduğum bir konudur devamını getirmek isterseniz haberim olsun.
İyi geceler diliyorum. - 06-06-2023, 22:39:33Allah razı olsun kendisi Bu tür olaylardan korktuğu için hiç uğraşmama kararı aldı üyeliğini sildirse yeterli tekrardan teşekkürlerRunaway adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2023, 22:42:23Bu konuyu açarken fazla düşündünüz mü acaba? sadece meraktan soruyorum.keremokumus ve bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi.
İyi forumlar.