BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten fazlası ile dekont var olmasa göndermezdim merak etmeyin yönetime de dekont iletebilirim
Trade, forum içi yapılan ticaretlerde kullanılır. Kız arkadaşım var, borç aldım, borç verdim, bir ödemesini yaptım veya ödememi yaptı foruma da davetiye göndereyim, +trade geçeyim şeklinde bir mentalite kabul edilemez. Sizin o kullandığınız ticaret puanına yazdığınız açıklama stili direkt fake trade ve kusura bakmayın ama artistik bir gövde gösterisinden ibarettir. Burası da aşk forumu değil. Bunun kabul göreceğini sanmıyorum.

Tekrarlıyorum, normal bir şekilde davetiye atıp ve kız arkadaşınız bu konuyu açmış olsa sorun değildi. Ben de bu kadar ciddiye alıp yazmazdım hatta konuya 2. mesajımda işi şakaya vurup sadece trade'i reportlamış geçmiştim ama başka bir arkadaşla bu yaptığınızı savunur üslupta, sanki burada bir kural ihlali yokmuş gibi yazıştığınızı görünce müdahil olmak istedim. Dediğim gibi ticaret puanı sevgiliye hava atmak için kullanılamaz. Her ne kadar sizin savunmanıza göre, kız arkadaşınız forumda ticaret yapmayacak dahi olsa orası 1 değil 0 olarak kalacak. Sizin bu suistimalinize göz yumulursa, herkes her şeyi yapar.

P.S.: Nitekim, fake ticaret puanı silinmiş. Dekont istemeye bile lüzum görmemişler. İyi forumlar.