teşekkür ediyorum Ticaret puanım silindi Herkes senin gibi güzel doğru şekilde belirtse kavgada çıkmaz ama bazı insanlar işte..
Bir şeyi doğru üslupla söylemek kadar, insanın hatasını kabul edebilmesi de erdemdir. Ben de sana teşekkür ederim.
Bu arada küfür konusunda ciddiyim. Savcılık aşamasında ihtiyacınız yok ancak yengemiz Aksaray'da ise Ankara, Çukurambar üzerinde hukuk bürosu sahibi tanıdığım kadına şiddet, hakaret, tehdit gibi ceza davalarıyla da memnuniyetle ilgilenen bir kadın avukat arkadaşım var, şikayetçi olmak isterseniz bir PM kadar yakınım. İletişim bilgilerini veririm. Verir bir vekalet, sonra uzlaştırma aşamasında bak o üye nasıl yalvarıyor uzlaşalım diye. Bu işler klavye spartaküslüğüyle olmaz, şakaya gelmez. Hassas olduğum bir konudur devamını getirmek isterseniz haberim olsun.
İyi geceler diliyorum.