BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim ortada haksız ticaret yok kendisi satış yapmaya veya hizmet almaya gelmedi profili 1 ticaret olarak kalacak zaten Oda şans getirmesi için verdim çok boş yapıyorsun
1- kardeş değiliz.
2- bana açıklama yapmana gerek yok
3- kafan mı güzel filan gibi imada bulunmasan zaten böyle bir yorum bile yapmayacaktım zaten yazacağımı yazdık
4- bir referans vereceğim biri var sen bu işten anlıyorsun mutlu olması lazım trade vereceksen kodu yollayım ona da .

Kolay gelsin