Size haksız yere trade veren arkadaşınıza sorsanıza neden milletin iyi niyetini sömürmeyi deniyorsunuz?
senin kafan mı güzel ? Kendisi Benim kadar ticaret yapmaya gelmedi İnsanlarla haşır neşir olmaya da gelmedi Sadece benim Satışlarımı takip etmesini söylediğim için geldi benim tarafımdan1 ticaret puanı olsa nolur olmasa nolur ?