• 06-06-2023, 17:05:25
    #10
    Evin degeri hadi en kötü 1.5 milyon diyelim. Ölü yatırım dedigimjz faize yatirsa bile aylık 25 bin lira getirisi olacakken ben de olsam 2.5 u 3.5 yapmak icin uğraşmam. Siz ev sahibi olsanız siz de evi satardiniz, ya da zam yapardiniz.
  • 06-06-2023, 17:07:11
    #11
    onurbayramtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ev sahibinin numarasını bile bilmiyoruz vermiyor , kendi ilgileniyor herşeyle
    Kira sözleşmesinde kimin adı yazıyor? Ödemeyi kime yapıyorsunuz?
  • 06-06-2023, 17:10:41
    #12
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kira sözleşmesinde kimin adı yazıyor? Ödemeyi kime yapıyorsunuz?
    Sözleşmede ev sahibinin adı yazıyor.
    Ek olarak şöyle bir durum var.Sözleşmede "Kira sözleşmesi 1 yıllıktır uzatılamaz , 1 yılın sonunda kiracı evin anahtarını teslim edecek şekilde anlaşılmıştır" maddesi var.Sanırım ev sahibinin evden çıkarma gibi bir hakkı var.
  • 06-06-2023, 17:13:02
    #13
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evin degeri hadi en kötü 1.5 milyon diyelim. Ölü yatırım dedigimjz faize yatirsa bile aylık 25 bin lira getirisi olacakken ben de olsam 2.5 u 3.5 yapmak icin uğraşmam. Siz ev sahibi olsanız siz de evi satardiniz, ya da zam yapardiniz.
    Ülkenin durumu açıkcası pek benim sorumluluğumda değil.Asgeri ücret 8000 küsür iken kiranın 6500 TL olmasına tabiki itiraz ederim.(Eğer itiraz hakkım varsa)
    Çünkü ya kiracı mağdur olucak ya ev sahibi.Burda kendimi ve karşı tarafı mağdur etmek istemeyeceğim için orta yolu bulmak en mantıklısı.
  • 06-06-2023, 17:15:59
    #14
    onurbayramtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sözleşmede ev sahibinin adı yazıyor.
    Ek olarak şöyle bir durum var.Sözleşmede "Kira sözleşmesi 1 yıllıktır uzatılamaz , 1 yılın sonunda kiracı evin anahtarını teslim edecek şekilde anlaşılmıştır" maddesi var.Sanırım ev sahibinin evden çıkarma gibi bir hakkı var.
    O maddenin bir hükmü yok hocam. Kira sözleşmeleri ve iki tarafın da sorumlulukları devlet tarafından belirlenmiştir. Birinin kafasına göre sözleşme hazırlaması sonra da uyulmadı diye mahkemeye gidilmesi bir şey ifade etmiyor. Devletin belirlediği kuralların üzerine kural koyamıyor yani kimse. 5 Yıldan önce kira belirleme yapamaz 10 yıldan önce çıkaramaz (Yasal olarak).

    Yine en iyisi iletişim kurulabilecek biriyse mal sahibiniz orta yol bulmaktır.
  • 06-06-2023, 17:30:15
    #15
    ⭐1. SAYFA SEO HİZMETİ⭐
    Orta yolu bulmanız en doğru karar olacaktır çünkü evden çıkmanız durumunda bu fiyatlara ev bulmanız zor olabilir
  • 06-06-2023, 17:35:56
    #16
    FBLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O maddenin bir hükmü yok hocam. Kira sözleşmeleri ve iki tarafın da sorumlulukları devlet tarafından belirlenmiştir. Birinin kafasına göre sözleşme hazırlaması sonra da uyulmadı diye mahkemeye gidilmesi bir şey ifade etmiyor. Devletin belirlediği kuralların üzerine kural koyamıyor yani kimse. 5 Yıldan önce kira belirleme yapamaz 10 yıldan önce çıkaramaz (Yasal olarak).

    Yine en iyisi iletişim kurulabilecek biriyse mal sahibiniz orta yol bulmaktır.
    Sürece avukat bir arkadaş ile devam etmek en mantıklısı gibi hocam , teşekkür ederim bilgilendirme için
  • 06-06-2023, 23:08:06
    #17
    onurbayramtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkenin durumu açıkcası pek benim sorumluluğumda değil.Asgeri ücret 8000 küsür iken kiranın 6500 TL olmasına tabiki itiraz ederim.(Eğer itiraz hakkım varsa)
    Çünkü ya kiracı mağdur olucak ya ev sahibi.Burda kendimi ve karşı tarafı mağdur etmek istemeyeceğim için orta yolu bulmak en mantıklısı.
    Bunda da sen haklısın gardaş. Buna asla itirazim yok. 8 10 bin maaş alan adam 6 sini kira verecek. En az bin lira da faturalar. Ama iste biraz da mustehak millete bence.