Kira Zammı Yardım
16
●618
- 06-06-2023, 17:05:25Evin degeri hadi en kötü 1.5 milyon diyelim. Ölü yatırım dedigimjz faize yatirsa bile aylık 25 bin lira getirisi olacakken ben de olsam 2.5 u 3.5 yapmak icin uğraşmam. Siz ev sahibi olsanız siz de evi satardiniz, ya da zam yapardiniz.
- 06-06-2023, 17:07:11Kira sözleşmesinde kimin adı yazıyor? Ödemeyi kime yapıyorsunuz?onurbayramtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2023, 17:10:41Sözleşmede ev sahibinin adı yazıyor.Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ek olarak şöyle bir durum var.Sözleşmede "Kira sözleşmesi 1 yıllıktır uzatılamaz , 1 yılın sonunda kiracı evin anahtarını teslim edecek şekilde anlaşılmıştır" maddesi var.Sanırım ev sahibinin evden çıkarma gibi bir hakkı var. - 06-06-2023, 17:13:02Ülkenin durumu açıkcası pek benim sorumluluğumda değil.Asgeri ücret 8000 küsür iken kiranın 6500 TL olmasına tabiki itiraz ederim.(Eğer itiraz hakkım varsa)erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çünkü ya kiracı mağdur olucak ya ev sahibi.Burda kendimi ve karşı tarafı mağdur etmek istemeyeceğim için orta yolu bulmak en mantıklısı. - 06-06-2023, 17:15:59O maddenin bir hükmü yok hocam. Kira sözleşmeleri ve iki tarafın da sorumlulukları devlet tarafından belirlenmiştir. Birinin kafasına göre sözleşme hazırlaması sonra da uyulmadı diye mahkemeye gidilmesi bir şey ifade etmiyor. Devletin belirlediği kuralların üzerine kural koyamıyor yani kimse. 5 Yıldan önce kira belirleme yapamaz 10 yıldan önce çıkaramaz (Yasal olarak).onurbayramtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yine en iyisi iletişim kurulabilecek biriyse mal sahibiniz orta yol bulmaktır. - 06-06-2023, 17:35:56Sürece avukat bir arkadaş ile devam etmek en mantıklısı gibi hocam , teşekkür ederim bilgilendirme içinFBLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-06-2023, 23:08:06Bunda da sen haklısın gardaş. Buna asla itirazim yok. 8 10 bin maaş alan adam 6 sini kira verecek. En az bin lira da faturalar. Ama iste biraz da mustehak millete bence.onurbayramtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
