O maddenin bir hükmü yok hocam. Kira sözleşmeleri ve iki tarafın da sorumlulukları devlet tarafından belirlenmiştir. Birinin kafasına göre sözleşme hazırlaması sonra da uyulmadı diye mahkemeye gidilmesi bir şey ifade etmiyor. Devletin belirlediği kuralların üzerine kural koyamıyor yani kimse. 5 Yıldan önce kira belirleme yapamaz 10 yıldan önce çıkaramaz (Yasal olarak).
Yine en iyisi iletişim kurulabilecek biriyse mal sahibiniz orta yol bulmaktır.
Sürece avukat bir arkadaş ile devam etmek en mantıklısı gibi hocam , teşekkür ederim bilgilendirme için