onurbayramtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sözleşmede ev sahibinin adı yazıyor.
Ek olarak şöyle bir durum var.Sözleşmede "Kira sözleşmesi 1 yıllıktır uzatılamaz , 1 yılın sonunda kiracı evin anahtarını teslim edecek şekilde anlaşılmıştır" maddesi var.Sanırım ev sahibinin evden çıkarma gibi bir hakkı var.
O maddenin bir hükmü yok hocam. Kira sözleşmeleri ve iki tarafın da sorumlulukları devlet tarafından belirlenmiştir. Birinin kafasına göre sözleşme hazırlaması sonra da uyulmadı diye mahkemeye gidilmesi bir şey ifade etmiyor. Devletin belirlediği kuralların üzerine kural koyamıyor yani kimse. 5 Yıldan önce kira belirleme yapamaz 10 yıldan önce çıkaramaz (Yasal olarak).

Yine en iyisi iletişim kurulabilecek biriyse mal sahibiniz orta yol bulmaktır.