onurbayramtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülkenin durumu açıkcası pek benim sorumluluğumda değil.Asgeri ücret 8000 küsür iken kiranın 6500 TL olmasına tabiki itiraz ederim.(Eğer itiraz hakkım varsa)
Çünkü ya kiracı mağdur olucak ya ev sahibi.Burda kendimi ve karşı tarafı mağdur etmek istemeyeceğim için orta yolu bulmak en mantıklısı.
Bunda da sen haklısın gardaş. Buna asla itirazim yok. 8 10 bin maaş alan adam 6 sini kira verecek. En az bin lira da faturalar. Ama iste biraz da mustehak millete bence.