Evin degeri hadi en kötü 1.5 milyon diyelim. Ölü yatırım dedigimjz faize yatirsa bile aylık 25 bin lira getirisi olacakken ben de olsam 2.5 u 3.5 yapmak icin uğraşmam. Siz ev sahibi olsanız siz de evi satardiniz, ya da zam yapardiniz.