Evin degeri hadi en kötü 1.5 milyon diyelim. Ölü yatırım dedigimjz faize yatirsa bile aylık 25 bin lira getirisi olacakken ben de olsam 2.5 u 3.5 yapmak icin uğraşmam. Siz ev sahibi olsanız siz de evi satardiniz, ya da zam yapardiniz.
Ülkenin durumu açıkcası pek benim sorumluluğumda değil.Asgeri ücret 8000 küsür iken kiranın 6500 TL olmasına tabiki itiraz ederim.(Eğer itiraz hakkım varsa)
Çünkü ya kiracı mağdur olucak ya ev sahibi.Burda kendimi ve karşı tarafı mağdur etmek istemeyeceğim için orta yolu bulmak en mantıklısı.