Tır alıp lojistik firmasına vermeyi düşünüyorum tır sahibi olan arkadaşlar hangi markayı önerirler? Malum amacım para kazanmak yakıtı az problemi en az çıkaran marka hangisidir. Bu işe girersem dikkat etmem gerekenler nelerdir?
Not: Kuru yük tasımacılığı yapıyorlar burda genellikle yurtdışıda olabilir yurtiçide harfiyat falan değil.
TIR hakkında bilgisi olan var mı?
29
●1.214
- Kabul Edilen Cevap
- 2 Beğeni
-
- 01-06-2023, 23:02:35Hocam hesabınızı iyi yapınız. Kiralama işi mi yoksa kendi işiniz mi?GodGave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuanda Scania R400 ve R500 en çok tercih edilenler arasında. Bunlardan birini seçebilirsiniz.
Yaklaşık 4M civarında bir maliyeti olur sıfır alıyorsanız. Aylık getirisi de net 80K civarıydı.
Benim en son 4 ay önce yaptığım hesapla bu şekildeydi. - 01-06-2023, 23:03:23Kiraya vereceğim hocamPATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2023, 23:04:24Özel değilse aylık ne kadar veriyorlar? KM sınırı nedir?GodGave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde 10 TIR vardı sattık bıraktık. Tedarik noktasında nakliyecilerle çalışıyoruz artık. - 01-06-2023, 23:06:49hesaplamasını daha yapmadım hocam önce tır finansmanını çözeyim ona göre şirketlerle görüşmeyi planlıyorum Eskişehirde bir çok lojistik firması var çünkü. Siz neden bıraktınız 10 tırı?PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2023, 23:08:21Şoförlerin sürekli lastik, mazot çalmasından ötürü zarar ediyorduk.GodGave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabi biz bu çalma işini, Tırları satınca başkasından öğrendik...