Tır alıp lojistik firmasına vermeyi düşünüyorum tır sahibi olan arkadaşlar hangi markayı önerirler? Malum amacım para kazanmak yakıtı az problemi en az çıkaran marka hangisidir. Bu işe girersem dikkat etmem gerekenler nelerdir?
Not: Kuru yük tasımacılığı yapıyorlar burda genellikle yurtdışıda olabilir yurtiçide harfiyat falan değil.