Özel değilse aylık ne kadar veriyorlar? KM sınırı nedir?
Bizde 10 TIR vardı sattık bıraktık. Tedarik noktasında nakliyecilerle çalışıyoruz artık.
hesaplamasını daha yapmadım hocam önce tır finansmanını çözeyim ona göre şirketlerle görüşmeyi planlıyorum Eskişehirde bir çok lojistik firması var çünkü. Siz neden bıraktınız 10 tırı?