Bir buçuk yıl kadar ağır tır sanayisinde çalışmıştım ve babam tırcı. Doğrusunu söylemek gerekirse tamir vs için gelen tırların %98'i Mercedes Axor lakin maliyeti düşük Scania'dan falan. Tabi ki karar sizin