GodGave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tır alıp lojistik firmasına vermeyi düşünüyorum tır sahibi olan arkadaşlar hangi markayı önerirler? Malum amacım para kazanmak yakıtı az problemi en az çıkaran marka hangisidir. Bu işe girersem dikkat etmem gerekenler nelerdir?
Hocam hesabınızı iyi yapınız. Kiralama işi mi yoksa kendi işiniz mi?
Şuanda Scania R400 ve R500 en çok tercih edilenler arasında. Bunlardan birini seçebilirsiniz.
Yaklaşık 4M civarında bir maliyeti olur sıfır alıyorsanız. Aylık getirisi de net 80K civarıydı.
Benim en son 4 ay önce yaptığım hesapla bu şekildeydi.