hesaplamasını daha yapmadım hocam önce tır finansmanını çözeyim ona göre şirketlerle görüşmeyi planlıyorum Eskişehirde bir çok lojistik firması var çünkü. Siz neden bıraktınız 10 tırı?
Şoförlerin sürekli lastik, mazot çalmasından ötürü zarar ediyorduk.
Tabi biz bu çalma işini, Tırları satınca başkasından öğrendik...