• 12-04-2023, 11:58:09
    #19
    PHP & Flutter & Laravel
    izzyGM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kanun maddesi nedir ? Fikriniz varmı ? Ben ne göreceğim hayırdır ?



    Satıyorum, satacağım, sattım mı dedim ? Konuyu tekrar okuyup, içinizden yorum yapınız lütfen.



    Sen buna dayanak mı diyorsun ? O kanun öyle yorumlanmaz, bahsettiğin kanun maddesindeki görevli mahkeme maddi delil ile çalışan mahkemedir ? Direk google dan kopyalama biraz daha araştır. Hem Nasıl ispat edeceksin senin olduğunu ? Eser sahibi olduğunu nereye bildirdin ? Hangi ünvan ile bildirdin ? Ne ücret ödedin ?



    Post kasmaktan, abuk zubuk cümleler ile yorum yapmaktan öteye gitmeyen yorumlardan sonra sizin yorumunuzu görmek bi nebze üzdü bir nebze sevindirdi. Hala umut var demekki.

    Öncelikle durumunuz için geçmiş olsun. Bende tam olarak buraya değinmek istiyorum. Reskin yapan da emek harcadım diyor. Burada çok büyük bi problem var. Hukuksal olarak da büyük bir açık var.

    Şimdi kelime olarak "r10 satışı yasaktır" diye görüyorum genelde. Özel mesajdan müşteri bulursa ?

    Beni script satıcısı olarak görmekten ziyade önlem, öneri söyleyin. Bi profilime bakın ne iş yaparım ne alırım ne satarım ?
    Önce insanlarla nasıl konuşulacağını öğrenin. Siz soru sordunuz insanlarda cevap veriyor işinize gelmiyor diye ona buna laf söylemeye gerek yok. Sattınız satıyorsunuz satacaksınız demedim bende önce yazdığımı okuyun. Satmak istediğinizi farz ederek normal bir cevap verdim ama işinize gelmiyor diye herkese abuk subuk üslupta cevap vermek normal galiba size göre.
    2+2=4
    "R10 da satış yasak yazan ürünü alıp R10 da satmak" = Yasak (R10 içerisinde)

    Biraz mantık kullanmak yeterli.

    Neyse Allah sizinle alışveriş yapana yardım etsin
  • 12-04-2023, 12:18:34
    #20
    izzyGM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hırsızlık kanuni bir suçtur ? Suç olduğunu delillendiremiyorsanız (resmi prosedür olarak) kanuni olarak hırsızlık değildir. En azından TCK'ya göre öyle. Şimdi anlıyormusunuz beni ? Ortada inanılmaz saçma ve korumasız bir sistem var. Ya yasal prosedürleri tamamlayıp satış yasağını kanuni hale getireceğiz yada R10 ve türevlerinde satış konusunun yasak olması, ceza alınması abes duruyor. İşimize gelse de gelmese de öyle.
    İşin prosedürünü bilen ve önlem konusunda tavsiye verecek üstadlara saygım sonsuz
    Böyle hukuk ve kanun yasalarının açıklarından suçlular faydalanır.. hatta bir ilerisi demokrasi isteyen teröristtir. İstediğin kadar çalmadım de onun satışı bireye yönelik yapılıyor kopyalasın dağıtsın satsın diye değil.

    İslami boyutuna bakacak olursak haram işliyor olursun ve iman sahibi takva sahibi birisi bir yazılımı cracklemez bırak satmayı veya parasız birine vermeyi. Veya izinsiz bir yazıyı başka bir siteden kopyalamaz bile. Buna özen göstermek için de yazılımda kodları kendim yazdım. Senelerdir böyle.
  • 12-04-2023, 12:22:08
    #21
    aksoyhlc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce insanlarla nasıl konuşulacağını öğrenin. Siz soru sordunuz insanlarda cevap veriyor işinize gelmiyor diye ona buna laf söylemeye gerek yok. Sattınız satıyorsunuz satacaksınız demedim bende önce yazdığımı okuyun. Satmak istediğinizi farz ederek normal bir cevap verdim ama işinize gelmiyor diye herkese abuk subuk üslupta cevap vermek normal galiba size göre.
    2+2=4
    "R10 da satış yasak yazan ürünü alıp R10 da satmak" = Yasak (R10 içerisinde)

    Biraz mantık kullanmak yeterli.

    Neyse Allah sizinle alışveriş yapana yardım etsin
    Saçma sapan size yazılmayan yoruma cevap vermekle yoruma başlamak nasıl bir konuyu saptırma girişimidir ya. Abuk zubuk üslup şu an bir tek sizde var. Sizin en başında problemini okuduğunuzu anlamamanız ve bana tavsiye ettiğiniz mantığı kullanmamanız. Size göre klavye önünde yorum yap gitsin. Mantık bu zihniyet bu. Siz script yazıyor ve satıyorsanız vay piyasanın haline vay. Çok üzüldüm harbiden.

    Benim işime gelmeyecek olan nedir ? Script satacağım mı diyorum ? Script sattım mı dedim bana niye yöneldin ? Şahsıma neden yöneldin mevzuya mantıklı ve hukuki cevabın olmadığı için olayı kişiselleştirerek çamur siyaseti mi yapmaya çalışıyorsun ?

    Genel bi problem ver ANLAMIYORSUN - ANLAMICAKSINDA.
  • 12-04-2023, 12:26:20
    #22
    izzyGM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçma sapan size yazılmayan yoruma cevap vermekle yoruma başlamak nasıl bir konuyu saptırma girişimidir ya. Abuk zubuk üslup şu an bir tek sizde var. Sizin en başında problemini okuduğunuzu anlamamanız ve bana tavsiye ettiğiniz mantığı kullanmamanız. Size göre klavye önünde yorum yap gitsin. Mantık bu zihniyet bu. Siz script yazıyor ve satıyorsanız vay piyasanın haline vay. Çok üzüldüm harbiden.

    Benim işime gelmeyecek olan nedir ? Script satacağım mı diyorum ? Script sattım mı dedim bana niye yöneldin ? Şahsıma neden yöneldin mevzuya mantıklı ve hukuki cevabın olmadığı için olayı kişiselleştirerek çamur siyaseti mi yapmaya çalışıyorsun ?

    Genel bi problem ver ANLAMIYORSUN - ANLAMICAKSINDA.
    Kardeşim savunduğun şeyin bir doğru yanı yok burada herkes yanlış bir sen doğru değilsin herkese saygısızca cevap veriyorsun
  • 12-04-2023, 12:34:31
    #23
    PHP & Flutter & Laravel
    izzyGM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçma sapan size yazılmayan yoruma cevap vermekle yoruma başlamak nasıl bir konuyu saptırma girişimidir ya. Abuk zubuk üslup şu an bir tek sizde var. Sizin en başında problemini okuduğunuzu anlamamanız ve bana tavsiye ettiğiniz mantığı kullanmamanız. Size göre klavye önünde yorum yap gitsin. Mantık bu zihniyet bu. Siz script yazıyor ve satıyorsanız vay piyasanın haline vay. Çok üzüldüm harbiden.

    Benim işime gelmeyecek olan nedir ? Script satacağım mı diyorum ? Script sattım mı dedim bana niye yöneldin ? Şahsıma neden yöneldin mevzuya mantıklı ve hukuki cevabın olmadığı için olayı kişiselleştirerek çamur siyaseti mi yapmaya çalışıyorsun ?

    Genel bi problem ver ANLAMIYORSUN - ANLAMICAKSINDA.
    "Hukuki dayanağı yok" diyerek zaten işin hukuki yolunu kendince çözmüşsün senin yazdığın soru "Forum içinde satış yaparsa ban yer mi?" Benim verdiğim cevaplar hep forum için geçerli hukuki boyutu ayrı diye belirttim zaten, ama amaç saldırmak olduğu için yazılan anlamaman normal.
    R10 da satışı yasak yazan ürünü alıp R10 da satma işlemini normal görmek hangi aklın kârı acaba. Neyse, sen kendini doğrulayacak birilerini arıyorsun anlaşılan ama kimse seni haklı bulmayınca da herkese saldırma eğilimine geçtin.
  • 12-04-2023, 12:50:15
    #24
    aksoyhlc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Hukuki dayanağı yok" diyerek zaten işin hukuki yolunu kendince çözmüşsün senin yazdığın soru "Forum içinde satış yaparsa ban yer mi?" Benim verdiğim cevaplar hep forum için geçerli hukuki boyutu ayrı diye belirttim zaten, ama amaç saldırmak olduğu için yazılan anlamaman normal.
    R10 da satışı yasak yazan ürünü alıp R10 da satma işlemini normal görmek hangi aklın kârı acaba. Neyse, sen kendini doğrulayacak birilerini arıyorsun anlaşılan ama kimse seni haklı bulmayınca da herkese saldırma eğilimine geçtin.
    Hukuki dayanağının olmaması benim suçum mu ? Kafaya bak ya.

    Script satacağımın teşhisini koydun yani ? Senin acayip görüşlerine göre script satacağım ama önceden yerini hazırlıyorum. Süpersin. Neyse gerçekten zaman kaybısın. Ben adliye personeliyim hemde 10 yıllık. Otomatik olarak ucu açık kurallar ilgimi çekiyor ve onu irdeliyordum. Ta ki senin gibi bir iftiracının yorumuna kadar. Bak ben şunada hazırım %100 senin açık kaynak kodlu patentsiz scriptini gönder her platform da satayım. ve git dava aç. Sonucu yaşa ve gör. Ben bunada varım PM den gel.

    Allah aşkına kim saldırıyor ? Sana yazılmayan yoruma kin dolu cümleler ve iftiralarınla cevap yazıyorsun. Tartışma konusunu tek taraflı kin cümlelerinle mahvettin.
  • 12-04-2023, 12:55:06
    #25
    PHP & Flutter & Laravel
    izzyGM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Script satacağımın teşhisini koydun yani ? Senin acayip görüşlerine göre script satacağım ama önceden yerini hazırlıyorum. Süpersin. Neyse gerçekten zaman kaybısın. Ben adliye personeliyim hemde 10 yıllık. Otomatik olarak ucu açık kurallar ilgimi çekiyor ve onu irdeliyordum. Ta ki senin gibi bir iftiracının yorumuna kadar. Bak ben şunada hazırım %100 senin açık kaynak kodlu patentsiz scriptini gönder her platform da satayım. ve git dava aç. Sonucu yaşa ve gör. Ben bunada varım PM den gel.

    Allah aşkına kim saldırıyor ? Sana yazılmayan yoruma kin dolu cümleler ve iftiralarınla cevap yazıyorsun. Tartışma konusunu tek taraflı kin cümlelerinle mahvettin.
    Size mesleğinizi soran oldu mu?
    Cümle çok basit "forum içerisinde satış yaparsa R10 TARAFINDAN BAN YER Mİ?" sorduğunuz soru bu önce ne sorduğunuzu anlayın. R10 içinde r10 da satışı yasak yazan scripti alıp R10 içinde satmak r10 a göre yasaktır anladınız mı cümleyi?
    Hukuki dayanağı nedir demediniz r10 dan ban yer mi dediniz ve r10 da satılan ürünü satış hakkı almadan tekrardan satmak r10 a göre yasaktır satış kurallarını okursanız anlarsınız.

    Ya sorunuzu hukuki dayanağı var mıdır diye değiştirin ya da saçma sapan cevap vermeyin. Benim verdiğim tüm cevaplar r10 kuralları içerisinde geçerli önce yazılanı okuyun.
  • 12-04-2023, 13:00:45
    #26
    Alıntı
    Size mesleğinizi soran oldu mu?
    Size konuma yorum yap diyen oldumu ? Sen hangi özgürlükle kafana göre konuma cevap yazabiliyorsan bende aynı özgürlükle istediğimi yazabiliyorum. Sen kimsin ? Senin sorularına göremi cevap vereceğim ?

    Alıntı
    Cümle çok basit "forum içerisinde satış yaparsa R10 TARAFINDAN BAN YER Mİ?" sorduğunuz soru bu önce ne sorduğunuzu anlayın. R10 içinde r10 da satışı yasak yazan scripti alıp R10 içinde satmak r10 a göre yasaktır anladınız mı cümleyi?
    Hukuki dayanağı nedir demediniz r10 dan ban yer mi dediniz ve r10 da satılan ürünü satış hakkı almadan tekrardan satmak r10 a göre yasaktır satış kurallarını okursanız anlarsınız.
    Konu başına git tekrar oku. Kendi sorumu benim anlamamı istiyosun güya çok zekisin ya okumayı becerememişsin. Gerekçe demek ne demek ? Element uydurma. Konu başına bir daha git ve EGO ndan bağımsız olarak oku.

    Şöyle DÜŞÜN* bana bir script veriyorsun ben onu alıyorum logo kısmını sağa alıyorum. rengini değiştiriyorum. Ve satışa başlıyorum. Şimdi her şey tamam mı ?

    * senin için çok zor ama

    Şimdi ben bu konuyu açarken her türlü pervasız yorumları, daha ergenlik çağındaki ufaklıkların bile yorumlarına açıktım problem yok. Fakat Script satışından para kazanmaya çalışan sözüm ona insanlar ortadaki problemi halı altına süpürmeye, beni linç etmeye çalışıyorlar. O kişilerin script ürettiği de meçhul. Belki başka scripti edit yaptı şimdi satıyor ve ahkam kesiyor. Belli değil yani ispatı da yok.

    Alıntı
    Script üreticilerinin script satış konularında yazdığı "r10 içi satış yasaktır" kelimesinin hukuki yaptırımı olmamasına rağmen scripti alan kişi forum içinde satış yaparsa r10 tarafından ban yermi ? gerekçe nedir ?

    Not: açık kaynak kod script.
    Adaletli olmak adaleti sorgulamak la başlar. Adalet Scripti satan size bu şartla satıyorsa satmamakdır. Hem fikiriz. Fakat ya satarsa ? Hadi diyelim r10 dan yasak dedi. r20 forumuna gidip satarsa problem yokmu yani ?

    Yada editleyip sattı. İşte o zaman da legal satış mı oldu yani. ? r10 modu bu durumda neye göre karar veriyor? gerekçesi ne oluyor? Şikayet eden kişi scripti onun yazdığını sadece açtığı konuylamı ispat ediyor.

    Anlamayan manüpülasyonculara ve İlk defa okuyan arkadaşlarıma daha iyi izah edebilmek adına;


    Şunu da anlayın; "Ben satacağım yada satıyorum yada satılsın demiyorum"