O tahliye davası da en az 2 sene sürüyor dostum. 3 6 ayda hangi mahkemenin sonuçlandığını gördün ?
Tahliye davası değil... Noter ihtardan sonra 3-6 ay içerisinde kendisi taşınacaksa boşaltmak zorunda. Emniyeti çağırıp tahliye edilmesini isteyebiliyor...davalık bir durum yok mal sahibi olduğu için.
Yenilenmiş kontrat yoksa... Kontrat varsa kontrat sonunda