• 24-03-2023, 16:40:16
    #37
    rakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmeden yanlış yönlendirmeyin insanları, boşa da korkutmayın. Evde oturacak diye kiracıyı çıkartırsa (ki en az tahliye davası 2 senede sonuçlanır) 3 yıl boyunca eve kiracı alamaz. Alır ise kiracıya yüklü tazminat ödemek zorunda kalır.
    Eğer noterden ihtar çekip ben veya çocuğum oturacak derse kiracı 3-6 ay içerisinde evi boşaltmak zorunda.

    Eğer kendisi oturmazsa mahkemeye verebiliyorsun.
  • 24-03-2023, 16:58:17
    #38
    FrknYLMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsranbul'da artık durulmaz oldu. Kaçmanın planlarını yapıyoruz.
    Araştırdın mi hocam, var mi aklına yatan yerler bolge olarak... Tecrübelerinden faydalanmak isterim.
  • 24-03-2023, 17:00:07
    #39
    metomann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Araştırdın mi hocam, var mi aklına yatan yerler bolge olarak... Tecrübelerinden faydalanmak isterim.
    Ege bölgesi bizim için en uygun bölge diyebilirim. Şimdilik düşüncemiz Muğla-Bodrum birkaç yıl içerisinde buraya yerleşmeyi düşünüyoruz.
  • 24-03-2023, 17:02:51
    #40
    FrknYLMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ege bölgesi bizim için en uygun bölge diyebilirim. Şimdilik düşüncemiz Muğla-Bodrum birkaç yıl içerisinde buraya yerleşmeyi düşünüyoruz.
    Allah herkesin gönlüne göre versin, bende Datça, Dalaman, Marmaris bolgelerine bakıyorum ancak özellikle son iki senede fiyatlar uçtu resmen...
  • 24-03-2023, 17:23:16
    #41
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer noterden ihtar çekip ben veya çocuğum oturacak derse kiracı 3-6 ay içerisinde evi boşaltmak zorunda.

    Eğer kendisi oturmazsa mahkemeye verebiliyorsun.
    O tahliye davası da en az 2 sene sürüyor dostum. 3 6 ayda hangi mahkemenin sonuçlandığını gördün ?
  • 24-03-2023, 19:44:28
    #42
    rakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O tahliye davası da en az 2 sene sürüyor dostum. 3 6 ayda hangi mahkemenin sonuçlandığını gördün ?
    Tahliye davası değil... Noter ihtardan sonra 3-6 ay içerisinde kendisi taşınacaksa boşaltmak zorunda. Emniyeti çağırıp tahliye edilmesini isteyebiliyor...davalık bir durum yok mal sahibi olduğu için.

    Yenilenmiş kontrat yoksa... Kontrat varsa kontrat sonunda
  • 24-03-2023, 19:45:38
    #43
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tahliye davası değil... Noter ihtardan sonra 3-6 ay içerisinde kendisi taşınacaksa boşaltmak zorunda. Emniyeti çağırıp tahliye edilmesini isteyebiliyor...davalık bir durum yok mal sahibi olduğu için.
    öyle bir şey yok. Polisle ev boşaltmak nedir 😀

    kendi kafanızda kanun mu yazıyorsunuz hocam?
  • 24-03-2023, 19:50:20
    #44
    rakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle bir şey yok. Polisle ev boşaltmak nedir 😀

    kendi kafanızda kanun mu yazıyorsunuz hocam?
    Ne yapacak ev sahibinin malına mı çökecek?
  • 24-03-2023, 19:52:15
    #45
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yapacak ev sahibinin malına mı çökecek?
    Şaka yaptığını varsayıyorum. Taşınmazını kiraladığın zaman öyle kafana göre adamı atıp hayatını alt üst edemezsin. Düzenini bozamazsın. Kiracı yasalarla korunur. Ev sahibi de korunur.

    öyle polisle falan adamın kapısına gitmeye kalkma gülerler