rakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilmeden yanlış yönlendirmeyin insanları, boşa da korkutmayın. Evde oturacak diye kiracıyı çıkartırsa (ki en az tahliye davası 2 senede sonuçlanır) 3 yıl boyunca eve kiracı alamaz. Alır ise kiracıya yüklü tazminat ödemek zorunda kalır.
Eğer noterden ihtar çekip ben veya çocuğum oturacak derse kiracı 3-6 ay içerisinde evi boşaltmak zorunda.

Eğer kendisi oturmazsa mahkemeye verebiliyorsun.