Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yapacak ev sahibinin malına mı çökecek?
Şaka yaptığını varsayıyorum. Taşınmazını kiraladığın zaman öyle kafana göre adamı atıp hayatını alt üst edemezsin. Düzenini bozamazsın. Kiracı yasalarla korunur. Ev sahibi de korunur.

öyle polisle falan adamın kapısına gitmeye kalkma gülerler