• 24-03-2023, 12:36:59
    #19
    İsranbul'da artık durulmaz oldu. Kaçmanın planlarını yapıyoruz.
  • 24-03-2023, 12:38:07
    #20
    Zammı yap hocam 2500 tl ye kira mı kaldı ? Gıcık gıcık konuşuyorsa birdaha muhatap olmayın . Birşey olunca msj atın
  • 24-03-2023, 12:43:43
    #21
    rakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum, net bir şekilde söylüyorum. 3000 den fazla bir kuruşu bile kabul etme. Ben de aynını yaptım. Ayrıyetten 3000 den fazla yaptığı her bir kuruşu geriye dönük mahkeme ile tahsil edebilirsiniz. Evden çıktıktan sonra.

    5 yıl geçmeden kira tespit davası açtıramaz. Haklarınızı bilin ve kullanın.
    Hocam hak geçmesin diye diyorum onları da düşünüyorum fakat zengin ama yanlış konuşmasına sinir oldum açıkçası 5000 verip geçeyim diyorum.brn de
  • 24-03-2023, 12:46:15
    #22
    zeusQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hak geçmesin diye diyorum onları da düşünüyorum fakat zengin ama yanlış konuşmasına sinir oldum açıkçası 5000 verip geçeyim diyorum.brn de
    Kaça artı bir ev hocam
  • 24-03-2023, 12:47:06
    #23
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaça artı bir ev hocam
    2+1 hocam
  • 24-03-2023, 12:47:14
    #24
    zeusQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hak geçmesin diye diyorum onları da düşünüyorum fakat zengin ama yanlış konuşmasına sinir oldum açıkçası 5000 verip geçeyim diyorum.brn de
    sevgili dostum, kirada oturup mülk sahibine artistlik yapıyorsun. Yanlış anlama, o insanın evi 2ye 3e katladı zaten. Satsa belki de senin hayal edemeyeceğin lükste yaşar. Kanun sana bu hakkı tanıyor ve sen 3 5 milyonluk mülk sahibine acıyorsun öyle mi? Pes.
  • 24-03-2023, 12:50:57
    #25
    rakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sevgili dostum, kirada oturup mülk sahibine artistlik yapıyorsun. Yanlış anlama, o insanın evi 2ye 3e katladı zaten. Satsa belki de senin hayal edemeyeceğin lükste yaşar. Kanun sana bu hakkı tanıyor ve sen 3 5 milyonluk mülk sahibine acıyorsun öyle mi? Pes.
    Kardeşim sen ne konuşuyorsun? Benim de evim vs var her şeyim var yani saçma saçma konuşma ben kira bile arttirmadim şimdiye kadar yaşlı bir lavuk benim hanıma sen bilirsin tarzın da konuşmuş ben gereken cevabı verdim zaten yaşlı olmasa çoktan kemiği de yoktu sadece 2500 den 5000 arttirmasam inat mi gitsem dedim sen nereden ne çektin konuyu kesin sen de böyle bir ev sahibisin 😂
  • 24-03-2023, 12:57:45
    #26
    zeusQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim sen ne konuşuyorsun? Benim de evim vs var her şeyim var yani saçma saçma konuşma ben kira bile arttirmadim şimdiye kadar yaşlı bir lavuk benim hanıma sen bilirsin tarzın da konuşmuş ben gereken cevabı verdim zaten yaşlı olmasa çoktan kemiği de yoktu sadece 2500 den 5000 arttirmasam inat mi gitsem dedim sen nereden ne çektin konuyu kesin sen de böyle bir ev sahibisin 😂
    yanlış anladın. Diyorum ki kiracı halinle neden mülk sahibine acıyorsun? Artistlikten kastım bu. Kanuni hakkını kullanmanı tavsiye ederim.%25 zamlı öde geç.
  • 24-03-2023, 12:59:46
    #27
    rakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlış anladın. Diyorum ki kiracı halinle neden mülk sahibine acıyorsun? Artistlikten kastım bu. Kanuni hakkını kullanmanı tavsiye ederim.%25 zamlı öde geç.
    Şimdi anladıim.hocam ne bileyim hakta geçmesin diyorum kıtalara bakiyoeum burada 7 bin ₺ falan