zeusQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hak geçmesin diye diyorum onları da düşünüyorum fakat zengin ama yanlış konuşmasına sinir oldum açıkçası 5000 verip geçeyim diyorum.brn de
sevgili dostum, kirada oturup mülk sahibine artistlik yapıyorsun. Yanlış anlama, o insanın evi 2ye 3e katladı zaten. Satsa belki de senin hayal edemeyeceğin lükste yaşar. Kanun sana bu hakkı tanıyor ve sen 3 5 milyonluk mülk sahibine acıyorsun öyle mi? Pes.