yanlış anladın. Diyorum ki kiracı halinle neden mülk sahibine acıyorsun? Artistlikten kastım bu. Kanuni hakkını kullanmanı tavsiye ederim.%25 zamlı öde geç.
Şimdi anladıim.hocam ne bileyim hakta geçmesin diyorum kıtalara bakiyoeum burada 7 bin ₺ falan