rakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostum, net bir şekilde söylüyorum. 3000 den fazla bir kuruşu bile kabul etme. Ben de aynını yaptım. Ayrıyetten 3000 den fazla yaptığı her bir kuruşu geriye dönük mahkeme ile tahsil edebilirsiniz. Evden çıktıktan sonra.

5 yıl geçmeden kira tespit davası açtıramaz. Haklarınızı bilin ve kullanın.
Hocam hak geçmesin diye diyorum onları da düşünüyorum fakat zengin ama yanlış konuşmasına sinir oldum açıkçası 5000 verip geçeyim diyorum.brn de