Kardeşim sen ne konuşuyorsun? Benim de evim vs var her şeyim var yani saçma saçma konuşma ben kira bile arttirmadim şimdiye kadar yaşlı bir lavuk benim hanıma sen bilirsin tarzın da konuşmuş ben gereken cevabı verdim zaten yaşlı olmasa çoktan kemiği de yoktu sadece 2500 den 5000 arttirmasam inat mi gitsem dedim sen nereden ne çektin konuyu kesin sen de böyle bir ev sahibisin 😂
yanlış anladın. Diyorum ki kiracı halinle neden mülk sahibine acıyorsun? Artistlikten kastım bu. Kanuni hakkını kullanmanı tavsiye ederim.%25 zamlı öde geç.