Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tahliye davası değil... Noter ihtardan sonra 3-6 ay içerisinde kendisi taşınacaksa boşaltmak zorunda. Emniyeti çağırıp tahliye edilmesini isteyebiliyor...davalık bir durum yok mal sahibi olduğu için.
öyle bir şey yok. Polisle ev boşaltmak nedir 😀

kendi kafanızda kanun mu yazıyorsunuz hocam?