Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer noterden ihtar çekip ben veya çocuğum oturacak derse kiracı 3-6 ay içerisinde evi boşaltmak zorunda.

Eğer kendisi oturmazsa mahkemeye verebiliyorsun.
O tahliye davası da en az 2 sene sürüyor dostum. 3 6 ayda hangi mahkemenin sonuçlandığını gördün ?