yerinde olsam şikayet etmezdim süreç gerçekten çok uzun sürüyor ve ailesine acımak lazım sadaka niyetine hayrını yapmış ol bence
Aynen bunu sadaka versin ondan sonra çocuk 5000 dolandırsın 10000 dolandırsın sonra sizi 20000 dolandırınca acaba sadaka olsun diyebilir misiniz?
Bu tiplerin küçüklükten ceza almaları gerekiyor ki ileride daha büyüklerini yapamasınlar