ok.

Memo2235 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen adaletle yaklaşma çünkü yok bir insan dolandrildiginda önce karokala gider ha adama savciya gidcem diyorm adam git boşuna birsey cikmaz diyor yani neyin adaleti abi sen adaletini git köşede ara burası Türkiye kendini savci diye tanitanlar şuan milyoner oldu neyin adaleti 6 ayla yargılanıyor bunu tanidik birindej bilyorm 3 milyon aldı 6 ay ile yargılandı pandemi ile de dışarda kaldı ee adalet nerde yav show yapmayin polisi savciyi korumayın gerçekler göz önünde