1.600₺ İçin dava edilirmi?
52
●2.780
- 06-12-2022, 18:04:20Herkese selam arkadaşlar r10.net üzerinden bir hesap satın aldım şikayet konusu açtım yetkili kişiler beni haklı bularak geri iadeyi uygun gördüler.Arkadaşımız hiç bir şekilde cevap vermiyor mesaj atmıyor mesajlarıma görüldü atıyor.Gerekli bütün kanıtlar elimde ******* yaptığı ap açık ortada bende evlilik yolunda bir bireyim sizce dava açmalımıyım , uğraşılırmı , değermi ?
- 06-12-2022, 18:05:39yerinde olsam şikayet etmezdim süreç gerçekten çok uzun sürüyor ve ailesine acımak lazım sadaka niyetine hayrını yapmış ol bence
- 06-12-2022, 18:06:28Hocam gidip verecegin bir dilekçe direk kamu davası acılır savcılık gereğini yapar hepi topu 1 saatini alır geç kalmadan adliyeye git derim.
- 06-12-2022, 18:07:081750 TL için beni bilişim suçlarından aradılar ve sadece benim ip adresim de kullanılmış ki dolan dirici olan kişinin ibani vs var benimle hiç bir ilişkisi yok. Bir şekilde benim ip adresim kullanılmış, ya wifi şifresi kırdılar ya da News kaydı yapmak için Search console kayıtlı mail adreslerine girdiğim için müşterilerimin, benim ip takildi.
Dolayısıyla suç duyurusunda bulunun kanıtlarla birlikte 1-2 sene de sürse sonuçlanır.