1.600₺ İçin dava edilirmi?
52
●2.780
- 06-12-2022, 19:37:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Sen evin adaletli başarılı çocuğusun anladik Türkiye adaletli yer mi ? Arkadaş büyük ihtimalle parayı atarken açıklama bos bırakmıştır yani neyi kanıtlayacak ben az dolandirilmadim mi görüştüm emniyet ile polis bildiğin elimde wp mesajlari olmasina rağmen dalga geçecek bir konuşma sağladı sence türk polisi bizimle dalga geçerken ben türk polisinde hakkim mi arayacam polis ben uğraşmam dedididobay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2022, 20:08:19yok hocam açıklamasnı yazdım mesajlar bütün kanıtlar mevcutMemo2235 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
edit
aldığım sayfanın adına kadar yazıyor açıklamada - 06-12-2022, 20:21:16Öncelikle geçmiş olsun.
Konunuzu okudum. Yaşadığınız olayda savcıya gidip dolandirildim derseniz savcı takipsizlik verecektir. Siz bir iş yapmışsınız ve bu işte kusur bulmuşsunuz. Dolandiriciliga girmez. Ürün dijital olduğu için ve elinizde sözleşme olmadığı için kendinizi savunabileceginizi sanmıyorum. Yine de ücret 1600 TL olduğu için tuketici hakem heyetinde şansınızı deneyebilirsiniz. - 06-12-2022, 20:31:16isterse 10 yıl sürsün dolandırıcıların bu forumda ve dünyada işleri yok şikayet edin uğraşın sürünsün.
- 06-12-2022, 22:05:17Ooo sen ülkeyi küçümseyen kafalardasın. Hocam arkadaş r10 da dolandırılmış ve r10 üzerindeki görüşmleri ve kullanıcı adı yeterli oluyor. Ülke adaletli bir Ülkedir ondan hiç şüphen olmasın + olarak R10 da adaletli bir yerdir istenildiğinde burdaki kullanıcıların tüm bilgilerini gerekli yerlere veriyor sizin içiniz rahat olsun.Memo2235 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dipnot: Böyle durumlarda emniyete vs gitmene gerek yok direk savcılığa gidip suç duyurusunda bulunman yeterli oluyor. Forum içersindeki konulara detaylı bakarsanız daha önce dava açıp kazanan bir çok arkadaşın konularına rastgelebilirsiniz. - 06-12-2022, 22:12:28hocam ben bu arkadaştan yarın şikayetçi olacağım kişi bilgilerini adminlerdenmi istemeliyim yada süreç nasıl işler bilginiz varmı acaba ?didobay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2022, 22:25:30Kesinlikle olun hocam. Bu tip kişiler elini kolunu sallaya sallaya başka insanlarıda mağdur etmesinler.Ribbon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hukuk@R10.net mail adresinden detaylı bilgi alabilirsiniz.Ayrıca o kişi hakkında r10 üzerinden tekrar şikayet konusuda oluşturabilirsniz.
Sizi mağdur eden üye hala forumda aktif bir kullanıcı ve neden yasaklanmamış onada aklım ermedi.