• 06-12-2022, 18:50:36
    #19
    Marketten su bile çalsanız peşine düşerler. Tabii ki de edilir, peşini bırakmayın.
  • 06-12-2022, 19:37:44
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    didobay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bunun gibi arkadaşların söylemine kulak asmayın gidin hakkınızı sonuna kadar arayım. Yazık günah değilmi sen çoçuğunun rızkını dolandırıcıya veriyorsun ve hakkını aramıyorsun. Bu arkadaşın söylediği kafadan gidersen o dolandırcılqr başka insanları mağdur etmeye devam edecektir. Sürekli adliyeye git gel olupta sanarsın haftanın 5 günü mahkemeye gidip geliyorsun. İşin içinde niteli ************** olduğu için kamu davasına dönüşür ve o kişinin sicili olumsuz etkilenir hiç bir yerede kolay kolay işe giremez.
    Sen evin adaletli başarılı çocuğusun anladik Türkiye adaletli yer mi ? Arkadaş büyük ihtimalle parayı atarken açıklama bos bırakmıştır yani neyi kanıtlayacak ben az dolandirilmadim mi görüştüm emniyet ile polis bildiğin elimde wp mesajlari olmasina rağmen dalga geçecek bir konuşma sağladı sence türk polisi bizimle dalga geçerken ben türk polisinde hakkim mi arayacam polis ben uğraşmam dedi
  • 06-12-2022, 20:08:19
    #21
    Memo2235 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen evin adaletli başarılı çocuğusun anladik Türkiye adaletli yer mi ? Arkadaş büyük ihtimalle parayı atarken açıklama bos bırakmıştır yani neyi kanıtlayacak ben az dolandirilmadim mi görüştüm emniyet ile polis bildiğin elimde wp mesajlari olmasina rağmen dalga geçecek bir konuşma sağladı sence türk polisi bizimle dalga geçerken ben türk polisinde hakkim mi arayacam polis ben uğraşmam dedi
    yok hocam açıklamasnı yazdım mesajlar bütün kanıtlar mevcut

    edit

    aldığım sayfanın adına kadar yazıyor açıklamada
  • 06-12-2022, 20:21:16
    #22
    Öncelikle geçmiş olsun.
    Konunuzu okudum. Yaşadığınız olayda savcıya gidip dolandirildim derseniz savcı takipsizlik verecektir. Siz bir iş yapmışsınız ve bu işte kusur bulmuşsunuz. Dolandiriciliga girmez. Ürün dijital olduğu için ve elinizde sözleşme olmadığı için kendinizi savunabileceginizi sanmıyorum. Yine de ücret 1600 TL olduğu için tuketici hakem heyetinde şansınızı deneyebilirsiniz.
  • 06-12-2022, 20:31:16
    #23
    isterse 10 yıl sürsün dolandırıcıların bu forumda ve dünyada işleri yok şikayet edin uğraşın sürünsün.
  • 06-12-2022, 22:05:17
    #24
    Memo2235 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen evin adaletli başarılı çocuğusun anladik Türkiye adaletli yer mi ? Arkadaş büyük ihtimalle parayı atarken açıklama bos bırakmıştır yani neyi kanıtlayacak ben az dolandirilmadim mi görüştüm emniyet ile polis bildiğin elimde wp mesajlari olmasina rağmen dalga geçecek bir konuşma sağladı sence türk polisi bizimle dalga geçerken ben türk polisinde hakkim mi arayacam polis ben uğraşmam dedi
    Ooo sen ülkeyi küçümseyen kafalardasın. Hocam arkadaş r10 da dolandırılmış ve r10 üzerindeki görüşmleri ve kullanıcı adı yeterli oluyor. Ülke adaletli bir Ülkedir ondan hiç şüphen olmasın + olarak R10 da adaletli bir yerdir istenildiğinde burdaki kullanıcıların tüm bilgilerini gerekli yerlere veriyor sizin içiniz rahat olsun.
    Dipnot: Böyle durumlarda emniyete vs gitmene gerek yok direk savcılığa gidip suç duyurusunda bulunman yeterli oluyor. Forum içersindeki konulara detaylı bakarsanız daha önce dava açıp kazanan bir çok arkadaşın konularına rastgelebilirsiniz.
  • 06-12-2022, 22:12:28
    #25
    didobay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ooo sen ülkeyi küçümseyen kafalardasın. Hocam arkadaş r10 da dolandırılmış ve r10 üzerindeki görüşmleri ve kullanıcı adı yeterli oluyor. Ülke adaletli bir Ülkedir ondan hiç şüphen olmasın + olarak R10 da adaletli bir yerdir istenildiğinde burdaki kullanıcıların tüm bilgilerini gerekli yerlere veriyor sizin içiniz rahat olsun.
    Dipnot: Böyle durumlarda emniyete vs gitmene gerek yok direk savcılığa gidip suç duyurusunda bulunman yeterli oluyor. Forum içersindeki konulara detaylı bakarsanız daha önce dava açıp kazanan bir çok arkadaşın konularına rastgelebilirsiniz.
    hocam ben bu arkadaştan yarın şikayetçi olacağım kişi bilgilerini adminlerdenmi istemeliyim yada süreç nasıl işler bilginiz varmı acaba ?
  • 06-12-2022, 22:25:30
    #26
    Ribbon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ben bu arkadaştan yarın şikayetçi olacağım kişi bilgilerini adminlerdenmi istemeliyim yada süreç nasıl işler bilginiz varmı acaba ?
    Kesinlikle olun hocam. Bu tip kişiler elini kolunu sallaya sallaya başka insanlarıda mağdur etmesinler.
    Hukuk@R10.net mail adresinden detaylı bilgi alabilirsiniz.Ayrıca o kişi hakkında r10 üzerinden tekrar şikayet konusuda oluşturabilirsniz.
    Sizi mağdur eden üye hala forumda aktif bir kullanıcı ve neden yasaklanmamış onada aklım ermedi.
  • 06-12-2022, 22:36:17
    #27
    Dikkatli olmak lazım bu aralar kategoriler çok fazla denetlenmiyor gibi kimin ne sattıgı belli degil