Ribbon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ben bu arkadaştan yarın şikayetçi olacağım kişi bilgilerini adminlerdenmi istemeliyim yada süreç nasıl işler bilginiz varmı acaba ?
Kesinlikle olun hocam. Bu tip kişiler elini kolunu sallaya sallaya başka insanlarıda mağdur etmesinler.
Hukuk@R10.net mail adresinden detaylı bilgi alabilirsiniz.Ayrıca o kişi hakkında r10 üzerinden tekrar şikayet konusuda oluşturabilirsniz.
Sizi mağdur eden üye hala forumda aktif bir kullanıcı ve neden yasaklanmamış onada aklım ermedi.