• 06-12-2022, 22:59:09
    #28
    bu konularda polisle değil avukatla görüşülmes lazım ve o avukatın da direkt ************** iddiasında bulunarak dava açması lazım. polis şu anda 10 milyon neandertal ve milyonlarca eğitimsiz insanla ve bir sürü siyasi taleple uğraşmak zorunda kalıyor. polis in işi de değil elbette ************** iddialarını değerlendirmek. savcı devreye girerse ve bu işe kıymet vereccek anlayacak bir savcı ilgilenirse o zaman elbette sonuç alınır.
    AĞLAMAYANA MEME YOK !

    Memo2235 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen evin adaletli başarılı çocuğusun anladik Türkiye adaletli yer mi ? Arkadaş büyük ihtimalle parayı atarken açıklama bos bırakmıştır yani neyi kanıtlayacak ben az dolandirilmadim mi görüştüm emniyet ile polis bildiğin elimde wp mesajlari olmasina rağmen dalga geçecek bir konuşma sağladı sence türk polisi bizimle dalga geçerken ben türk polisinde hakkim mi arayacam polis ben uğraşmam dedi
  • 07-12-2022, 00:14:24
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu konularda polisle değil avukatla görüşülmes lazım ve o avukatın da direkt ************** iddiasında bulunarak dava açması lazım. polis şu anda 10 milyon neandertal ve milyonlarca eğitimsiz insanla ve bir sürü siyasi taleple uğraşmak zorunda kalıyor. polis in işi de değil elbette ************** iddialarını değerlendirmek. savcı devreye girerse ve bu işe kıymet vereccek anlayacak bir savcı ilgilenirse o zaman elbette sonuç alınır.
    AĞLAMAYANA MEME YOK !
    Sen adaletle yaklaşma çünkü yok bir insan dolandrildiginda önce karokala gider ha adama savciya gidcem diyorm adam git boşuna birsey cikmaz diyor yani neyin adaleti abi sen adaletini git köşede ara burası Türkiye kendini savci diye tanitanlar şuan milyoner oldu neyin adaleti 6 ayla yargılanıyor bunu tanidik birindej bilyorm 3 milyon aldı 6 ay ile yargılandı pandemi ile de dışarda kaldı ee adalet nerde yav show yapmayin polisi savciyi korumayın gerçekler göz önünde
  • 07-12-2022, 00:25:11
    #30
    ok.

    Memo2235 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen adaletle yaklaşma çünkü yok bir insan dolandrildiginda önce karokala gider ha adama savciya gidcem diyorm adam git boşuna birsey cikmaz diyor yani neyin adaleti abi sen adaletini git köşede ara burası Türkiye kendini savci diye tanitanlar şuan milyoner oldu neyin adaleti 6 ayla yargılanıyor bunu tanidik birindej bilyorm 3 milyon aldı 6 ay ile yargılandı pandemi ile de dışarda kaldı ee adalet nerde yav show yapmayin polisi savciyi korumayın gerçekler göz önünde
  • 07-12-2022, 01:29:57
    #31
    Herkes uğraşmaya değmez dediği için bu kişilerde nasılsa bir şey olmuyor diye d0landırmaya devam ediyorlar. Gidip avukat aracılığı ile mahkemeye vermeyeceksiniz sonuçta. Savcılığa gidip suç duyurusunda bulunun. Aynı şekilde maliyeye gidip internetten bu şekilde satış yapan biri şirketi olmadan satış yapıyor diye ödeme kanıtlarınızı vs iletin. Hem savcılıkla o uğraşır siz değil, hem de maliye ile uğraşır.
  • 07-12-2022, 01:57:23
    #32
    İş inada binerse 10 tl için bile dava açılır.
  • 07-12-2022, 08:55:07
    #33
    16 tl için bile şikayetçi olurum. biraz vakit ayırıp şikayette bulunun. arabulucu zamanı 1600ün 10 katını bile teklif ederler size fakat kabul etmeyip işi mahkemeye uzatın. sicili de kirlensin cezasını da alsın ki başkalarının canını yakmasın
  • 07-12-2022, 08:59:09
    #34
    Konu 1.600 TL olmamalı, kandırılmak olmalı hocam. Sizi biri dolandırmış, kandırmış... miktarını hiç umursamayın ve hakkınızı arayın.
  • 07-12-2022, 09:29:34
    #35
    BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yerinde olsam şikayet etmezdim süreç gerçekten çok uzun sürüyor ve ailesine acımak lazım sadaka niyetine hayrını yapmış ol bence
    Aynen bunu sadaka versin ondan sonra çocuk 5000 dolandırsın 10000 dolandırsın sonra sizi 20000 dolandırınca acaba sadaka olsun diyebilir misiniz?
    Bu tiplerin küçüklükten ceza almaları gerekiyor ki ileride daha büyüklerini yapamasınlar
  • 07-12-2022, 10:14:54
    #36
    Ribbon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese selam arkadaşlar r10.net üzerinden bir hesap satın aldım şikayet konusu açtım yetkili kişiler beni haklı bularak geri iadeyi uygun gördüler.Arkadaşımız hiç bir şekilde cevap vermiyor mesaj atmıyor mesajlarıma görüldü atıyor.Gerekli bütün kanıtlar elimde ******* yaptığı ap açık ortada bende evlilik yolunda bir bireyim sizce dava açmalımıyım , uğraşılırmı , değermi ?
    Şikayet konunuzu okudum. Ortada bir hesap var bot veya değil. Anlaşmışsınız ve hesabı almışsınız. Adamda size hesabı vermiş. Bence ticaret yapılmış sen malını almışsın adamda parasını gerisi mahkemeyi pek bağlamaz bence. Fiziki bir ürün değil ayıplı mı değil mi nasıl tespit edecekler? Bana kalsa hiç girmeyin size de ders olsun iyice incelemeden en azından bir kaç gün alacağınız hesabı takip etmeden almayın. 1600 TL'ye tecrübe kazanmış oldunuz. Başınızın gözünüzün sadakası olsun.