ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu konularda polisle değil avukatla görüşülmes lazım ve o avukatın da direkt ************** iddiasında bulunarak dava açması lazım. polis şu anda 10 milyon neandertal ve milyonlarca eğitimsiz insanla ve bir sürü siyasi taleple uğraşmak zorunda kalıyor. polis in işi de değil elbette ************** iddialarını değerlendirmek. savcı devreye girerse ve bu işe kıymet vereccek anlayacak bir savcı ilgilenirse o zaman elbette sonuç alınır.
AĞLAMAYANA MEME YOK !
Sen adaletle yaklaşma çünkü yok bir insan dolandrildiginda önce karokala gider ha adama savciya gidcem diyorm adam git boşuna birsey cikmaz diyor yani neyin adaleti abi sen adaletini git köşede ara burası Türkiye kendini savci diye tanitanlar şuan milyoner oldu neyin adaleti 6 ayla yargılanıyor bunu tanidik birindej bilyorm 3 milyon aldı 6 ay ile yargılandı pandemi ile de dışarda kaldı ee adalet nerde yav show yapmayin polisi savciyi korumayın gerçekler göz önünde