Ribbon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese selam arkadaşlar r10.net üzerinden bir hesap satın aldım şikayet konusu açtım yetkili kişiler beni haklı bularak geri iadeyi uygun gördüler.Arkadaşımız hiç bir şekilde cevap vermiyor mesaj atmıyor mesajlarıma görüldü atıyor.Gerekli bütün kanıtlar elimde ******* yaptığı ap açık ortada bende evlilik yolunda bir bireyim sizce dava açmalımıyım , uğraşılırmı , değermi ?
Şikayet konunuzu okudum. Ortada bir hesap var bot veya değil. Anlaşmışsınız ve hesabı almışsınız. Adamda size hesabı vermiş. Bence ticaret yapılmış sen malını almışsın adamda parasını gerisi mahkemeyi pek bağlamaz bence. Fiziki bir ürün değil ayıplı mı değil mi nasıl tespit edecekler? Bana kalsa hiç girmeyin size de ders olsun iyice incelemeden en azından bir kaç gün alacağınız hesabı takip etmeden almayın. 1600 TL'ye tecrübe kazanmış oldunuz. Başınızın gözünüzün sadakası olsun.