Herkes uğraşmaya değmez dediği için bu kişilerde nasılsa bir şey olmuyor diye d0landırmaya devam ediyorlar. Gidip avukat aracılığı ile mahkemeye vermeyeceksiniz sonuçta. Savcılığa gidip suç duyurusunda bulunun. Aynı şekilde maliyeye gidip internetten bu şekilde satış yapan biri şirketi olmadan satış yapıyor diye ödeme kanıtlarınızı vs iletin. Hem savcılıkla o uğraşır siz değil, hem de maliye ile uğraşır.