Öncelikle geçmiş olsun.
Konunuzu okudum. Yaşadığınız olayda savcıya gidip dolandirildim derseniz savcı takipsizlik verecektir. Siz bir iş yapmışsınız ve bu işte kusur bulmuşsunuz. Dolandiriciliga girmez. Ürün dijital olduğu için ve elinizde sözleşme olmadığı için kendinizi savunabileceginizi sanmıyorum. Yine de ücret 1600 TL olduğu için tuketici hakem heyetinde şansınızı deneyebilirsiniz.