• 06-12-2022, 18:09:51
    #10
    Edilir
  • 06-12-2022, 18:10:30
    #11
    Üyeliği durduruldu
    5tl icin bile edilir. sen bir buyuk firmanin dukkanindan 5tl lik esya cal bakalim sana napiyorlar.
  • 06-12-2022, 18:18:07
    #12
    Platin üye
    O birazda karşı tarafa bağlı. Adami polisler arıyorlar. Bu sebepten çağırıyoruz diye sonrasında adam gidiyor önünde senin verdigin ifade var eğer parayı iade edersen birşey olmayacak diyor etmezse bu sefer mahkemeye sevk ediliyor ama polise cagirilip da parayı iade etmemesi çok az bir ihtimal bence git.
  • 06-12-2022, 18:23:45
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1500 TL dolandırıldım 9 aydır bir sonuç alamadım yetmezmiş gibi birde dosya masrafı vs ödedik avukat vs derken bedavaya uğraştım en sonunda lanet gelsin oğlumun basının gözünün sadakasi olsun dedim
  • 06-12-2022, 18:29:52
    #14
    Memo2235 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bosver çünkü 2 sene sürecek yani 2 sene 1600 in pesine mi duseceksin sürekli adliyeye git ben 8 ay sadece ufak bir davada kafami hordum
    Hocam bunun gibi arkadaşların söylemine kulak asmayın gidin hakkınızı sonuna kadar arayım. Yazık günah değilmi sen çoçuğunun rızkını dolandırıcıya veriyorsun ve hakkını aramıyorsun. Bu arkadaşın söylediği kafadan gidersen o dolandırcılqr başka insanları mağdur etmeye devam edecektir. Sürekli adliyeye git gel olupta sanarsın haftanın 5 günü mahkemeye gidip geliyorsun. İşin içinde niteli ************** olduğu için kamu davasına dönüşür ve o kişinin sicili olumsuz etkilenir hiç bir yerede kolay kolay işe giremez.
  • 06-12-2022, 18:38:15
    #15
    Valla aklımda tabikide şikayet etmek var bi yandan boş sonuçlanırsa diye korkuyorum çünkü benim şikayetimi anlamayacaklar gibime geliyor
  • 06-12-2022, 18:44:05
    #16
    Hocam sonuçta ************** yapmış mı yapmış. Bu adam veya yaşı küçük bir kardeşimiz ilerde devlet memuru vs olsa siciline işlenir bu durum. Böylesi bizim devlette iş yapmasın siz bence şikayette bulunun. Böyle adamın vatana millete hayrı olmaz.
  • 06-12-2022, 18:44:05
    #17
    olay para degildir bu tür işlerde.kimisi 10k dolandırılır,bişey yapmaz.kimiside 50tl için yıllarca ugraşır.bi arkadaş vardı yıllar önce r10da birisi bunu dolandırmıştı 50tl,2 yıl sürdü mahkeme.adama dokunmuş dolandırılmak,olay para degil yani.mahkemeyi kazandıgını biliyorum ama detayları hakkında bilgim yok tabi,karşıdaki adamın siciline mi işlediler naptılar artık.davayı geri çekmedi,parada istemedi/almadı adamdan bitek onu hatırlıyorum.derdim para degil,siciline işlesin ki başkalarınıda dolandırmasın diyordu.siz şimdi 1600tl için dava açmazsanız,yarın gelir beni 10k dolandırır,bende dava açmazsam gider başkasını 100k dolandırır.bu tür şeyler adama cesaret verir sonuçda bişey yapmıyorlar nasılsa diye.
  • 06-12-2022, 18:50:33
    #18
    Sizce mahkeme instagram dolandırıcılığını anlarmı
    Organik diye satılan hesabın bot çıkmasını ?