olay para degildir bu tür işlerde.kimisi 10k dolandırılır,bişey yapmaz.kimiside 50tl için yıllarca ugraşır.bi arkadaş vardı yıllar önce r10da birisi bunu dolandırmıştı 50tl,2 yıl sürdü mahkeme.adama dokunmuş dolandırılmak,olay para degil yani.mahkemeyi kazandıgını biliyorum ama detayları hakkında bilgim yok tabi,karşıdaki adamın siciline mi işlediler naptılar artık.davayı geri çekmedi,parada istemedi/almadı adamdan bitek onu hatırlıyorum.derdim para degil,siciline işlesin ki başkalarınıda dolandırmasın diyordu.siz şimdi 1600tl için dava açmazsanız,yarın gelir beni 10k dolandırır,bende dava açmazsam gider başkasını 100k dolandırır.bu tür şeyler adama cesaret verir sonuçda bişey yapmıyorlar nasılsa diye.