Bence bosver çünkü 2 sene sürecek yani 2 sene 1600 in pesine mi duseceksin sürekli adliyeye git ben 8 ay sadece ufak bir davada kafami hordum
Hocam bunun gibi arkadaşların söylemine kulak asmayın gidin hakkınızı sonuna kadar arayım. Yazık günah değilmi sen çoçuğunun rızkını dolandırıcıya veriyorsun ve hakkını aramıyorsun. Bu arkadaşın söylediği kafadan gidersen o dolandırcılqr başka insanları mağdur etmeye devam edecektir. Sürekli adliyeye git gel olupta sanarsın haftanın 5 günü mahkemeye gidip geliyorsun. İşin içinde niteli ************** olduğu için kamu davasına dönüşür ve o kişinin sicili olumsuz etkilenir hiç bir yerede kolay kolay işe giremez.